28 Januari

idag kommer min lärare tillbaka efter sin två månaders visit i thailand. på tisdag har vi lektion med henne och då får jag inte glömma att hon ska skriva under min ledighetsansökan. punkt!

igår var jag, alexander, robin och ola på puben i huaröd. det var inget vidare drag faktiskt. hade jag haft ett annat alternativ till fest så hade jag helt klart valt det istället, kan man väl säga. det är lite snopet när man ödslar en lördagkväll på någonting som inte är kul. (precis som jag ödslade min fredagkväll på plugg.) nej, jag kunde nog lika bra stannat hemma.

imorse orkade jag knappt gå upp. jag var trött.
jag har precis varit nere i stugbyn och jobbat. tog två stugor och pallrade mig hem igen.
jag fick min lön i alla fall! de pengarna behövs verkligen.

ikväll är det trysilmöte. det ska bli roligt.
jag hoppas att andré fixar så nicklas kan hänga med. det hade varit roligt.
det är en trevlig prick, tror jag. ja, i alla fall. ju fler desto bättre.

nu ska jag gå och äta potatisgratäng och kött, för jag är hungrig.
efter det väntar duschen på mig.
nu går jag.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback