29 Januari

idag har jag och alexander 1 år & 9 månader.
det känns bra.

just nu sitter jag på skolan (efter många om och men). alexander fick nästan dra mig upp ur sängen, för idag så kändes det verkligen helfel att gå upp. jag är så trött att jag nästan hellre skolkar än går till skolan. fy skäms!

jag väntar på berina som är på väg hit. vi ska göra färdigt vårt frisörarbete, så jag slipper tänka på det när vi är i trysil. det ska bli kul, för vi har kommit en bra bit på vägen och jag tror att resultatet blir skitbra.

igårkväll var det trysil-möte. det var kul. tårta och kaffe + en massa strunt. det gillar jag. dock känner jag att jag vill åka nu och inte om en vecka. smällar man får ta.

nu ska jag gå.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback