30 Januari

idag ska jag bli sminkad på make-up-store och det ska bli roligt. det ryktades om att de skulle lägga ner igen (konstigt nog), så jag valde att få en tid så snabbt som möjligt. det ska bli gött.

jag har precis haft matteprov. mindre gött kan jag med all säkerhet säga. jag har aldrig varit ett läshuvud och efter vad jag har varit med om på sista tiden, så känns det som att jag aldrig någonsin kommer bli något heller. tråkigt men sant. jag ska kämpa mig igenom och försöka få ett godkänd. högre betyg blir det säkerligen inte.

nu är det bara tre dagar till trysil. imorgon är det studiedag (!), på torsdag har vi praktik och på fredag slutar vi klockan 1, så det känns som att tiden kommer gå fort eftersom vi bara har roliga dagar.

JAG LÄNGTAR!

nu ska jag bege mig.
TACK OCH HEJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

för att den cp:ade sig hur mycket som helst och inte ville göra som jag sa! Blev sminkningen bra?

2007-01-30 @ 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback