31 Januari

det är bara två dagar kvar.
snart så!

inatt sov jag med min plutt. vi tittade på high school musical, eller nej. jag tittade på den. den var väl ingen direkt "kill-film", så alexander tyckte inte att den var så speciellt rolig. inte jag heller för den delen, men de sjöng bra. det är alltid något!

OTROLIGT skönt med sovmorgon idag. jag vaknade (självmant) klockan 9 och sen låg jag bara och drog mig fram till 10, då vi skulle gå upp. alexander skulle till skolan (and i don't know why), så han skulle köra hem mig när han körde dit.

nu sitter jag hemma och funderar på om jag ska laga mat eller ej.
chickybits &n ris hade varit gott och mamma har ju köpt hem ny sötsur-sås också. värt att fundera över.

nu är det snart trysil och vi ska in och handla mat & färdkost ikväll.
weiho! vi ska ha så förbannat roligt att.. ja, ni anar inte! så det så!

nu ska jag bege mig.
tuddeloo!


i never promised there'd be sunshine every day.
i gave you everything i have. the good, the bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback