28 Juli

snart är sommarlovet slut.
har någon en aning om var det har tagit vägen?
just det! regn & jobb.

igårkväll bowlade vi i åhus; jag, alexander, sara, philip, sara, fredrik, cissi & andré.
fredrik var bäst och jag kom tvåa. sjukt gött!
efter det så åkte vi hem till fredrik och drack lite vin (jag & sara.
det var najs.

idag har jag jobbat i stugbyn och fått min lön. uuuuuuuunderbart!
tittade på lite fotboll i everöd också. önnestad förlorade tyvärr, men jag tyckte ändå att de spelade bra.
trist att vinnö var snäppet bättre bara.

ikväll ska vi till tosteberga.
förfest hos anders och efter det ska vi gå (någonstans?) och lyssna på smens baglomma.
det ska faktiskt  bli riktigt roligt att träffa lindi igen, för det var ett tag sen.
passoa tonight, oh yeah.

nu ska jag dra mig.
redhead is out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback