3 Juli

idag är den härliga semestern slut.

festen hos sandra och tim i lördags var jätterolig. det var lajbans att träffa alla igen och så var det sjukt bra stämning.  vi stannade inte hela natten som vanligt dock, utan åkte hem vid halv 2. vi hade ju trots allt gått upp klockan 4 på morgonen. i söndags var det slappedag hela dagen. vi sov hemma hos mig, men på morgonen åkte vi hem till alexander och så hjälpte jag honom att dammsuga sin bil, ha!

som belöning så bjöd han mig på resturang.
vi åkte ner till buhres och åt friterade räkor med pommes och det satt fint i kistan.

på kvällen åkte vi bara hem och somnade tidigt, för alexander skulle upp och jobba igår.
jag (däremot) slappade hela dagen och det var gött.

idag ska jag jobba på den lilla frisörsalongen.
fia ringde igår, så jag antar att det blir ganska mycket jobb nu i veckorna som kommer.
fint!

ikväll är det bad med älskling och imorgon är det marknad i hörby.
aw, min pojkvän är sååååå bra.

nu ska jag gå och äta frukost.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback