10 Juni

det är äntligen sommarlov och jag njuter för fulla muggar.

på studenten hade jag jättetrevligt. cissi var jättefin, alexander var jättefin och fredrik&sara var jättefina. först var jag hemma, sen åkte jag med ch&tobbe till alexander och till sist bar det av till logfest i gaddaröd. jag&ch gjorde allt som man absolut inte kan tänka sig. dansade vals & bugg till metallica, stannade uppe till klockan 6 (fast ingen annan förutom fredrik&fredrik var uppe), gick hem och stod utanför alexanders grusväg i en timme för att båda var så pratglada. jag säger som honom; du är min bästa vän!

igår jobbade jag hela dagen, städade och sålde glass. pengar, pengar, pengar.
mamma, pappa, cissi, andré och lillebror kom på middag hos ewa-lena& lolle på kvällen. det är sjukt hur tajta våra föräldrar är fast de typ aldrig träffas (?). fräsigt.

nu ska jag och cissi in för att göra balfrisyr på min salong, så jag måste tyvärr kila.
ikväll är det dags att leka fotograf vid bäckaskog slott och sen ska jag hem och ta det lugnt!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback