13 Juni

jag har förstått att man inte ska lyssna på allt man hör.
inte ens om det kommer från personer som står en nära.
alla är vi människor; alla kan vi få saker om bakfoten.


igår var det slappedag hemma hos alexander, i slätteberga.
det blir nog samma sak idag.
det är ganska härligt, men det måste vara fint väder. (blåser det inte lite mycket idag?)

igårkväll klippte jag ann-helen.
det var lika roligt som det är annars.
hon är trevlig!

jag har fått en ny låt på hjärnan.
finast i världen.
Stefan Andersson - Anywhere is paradise.

nu ska jag gå ut och se om det är väder nog att sitta i solen.
jag längtar till den 23:e för då åker vi till kroatien och lever loppan.

NÄSTA VECKA SKA JAG TILL VÄXJÖ & ANNA PERSSON.
MIN BÄSTIS ÄR BÄST I HELA VÄRLDEN!

jag drar.
tja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska jag ta åt mig av ditt skrivande ?

2007-06-13 @ 21:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback