18 Juni

helgen har varit lugn och fridfull.
i fredags var det bara mys och i lördags så träffade vi fredrik & sara.
glassätning i åhus och film i gaddaröd. yummie! : )

idag har jag varit duktig igen.
det händer ofta nuförtiden, ha!

jag åkte med alexander när han skulle jobba (klockan 7 imorse), tänkte att det var onödigt att gå och lägga sig igen så jag åkte ner till stugbyn och när jag skulle fråga chefen efter vilka stugor som skulle städas så chockade jag honom lite. "är du redan på g?" haha.

efter städningen så åkte jag hem och åt, efter det till stan med mamma&pappa.
inhandlade en väska på rödakorset. sprillans ny, prislappen satt kvar.
ibland älskar jag second hand.

ikväll ska det mysas med darling.
sover i slätteberga inatt och sen åker jag med svärmor till växjö; anna persson imorgon.
det ska bli lajbans.

nu ska jag gå ner och göra sallad till maten.
see ya, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback