3 Juni

tiden bara rinner iväg.
det är mindre än en vecka kvar till student och skolavslutning.
sen är det sommarlov och då ska vi till kroatien.
jag längtar.

i onsdags var det skattjakt i tivoliparken.
jag fick sällskap av björnligan på bussen in till stan, cissi hade tagit av sin tandställning och sara ohlsson var svart som natten. alla var jättefina, särskilt skottarna! jag & erika ohlsson tog halv 4-bussen hem och sen var den dagen slut för min del.

i torsdags var det min sista praktikdag för det här skolåret.
lite mys med vaniljhjärtan gjorde susen + att jag ska jobba där i sommar.
så det kändes inte så hemskt  : )

i fredags åt vi frukost med klassen på fantasi.
jenni och per också.
det var mys och skagenröran föll mig i smaken.

igår följde jag med alexander & hans familj till tyskland.
vi åkte redan vid 5 på morgonen och började med att handla på bordershop.
efter det så åkte vi till lübeck och shoppade! (jag hittade tre klänningar)
när den tröttsamma shoppingen var slut så åkte vi till en italiensk resturang som gjorde fruktansvärt god löksoppa (fast den var otroligt varm). vi avslutade dagen på fleggard och sen bar det av till sverige igen.

idag är det slappe.
lite mys med min älskipälski.
nu drar jag.
tja!

Kommentarer
Postat av: malin

hemskt vad du åker till tyskland hela tiden :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback