13 Mars

denna veckan har börjat väldigt bra!
jag, amanda och bell blev färdiga med vårt kollage igår (vilket betyder att vi har sovmorgon på måndag!)
och igår tränade jag minsann och dag! det kändes inte så jobbigt som jag trodde att det skulle göra. det var roligt och skönt att få upp lite flås!

min helg har sett ut såhär:

fredag: tjejkväll hemma hos oss för att cissi har fyllt 19. det roligaste på länge, haha! det var måttligt längesen jag träffade alla flickor sist. vid elva åkte de flesta till stan, men inte jag, sara, sara och linda. nej, vi hade en mysig pratstund tills de åkte hem och sen gick jag och la mig! riktigt rolig kväll, woho.
lördag: jag, malin och amanda träffades på teatern för att vi skulle hjälpa till på aida. jag älskar den musikalen och det känns som att jag kan se den tusen gånger utan att tröttna. de sjunger så otroligt bra allihopa! efter aida så började vi byta om på en av teaterns handikapp-toaletter (för dom är störst), sen träffade vi alexander, johannes, marie och henke & så gick vi till mcdonalds och åt mat. efter det besöket så ringde marie sin pappa och så bar det av till stoby bygdegård, där mia hade sin 18års-fest! jag hade en otroligt trevlig kväll och var trött som ett djur när jag kom hem. jag somnade som en stock...

igår var det vanlig skoldag och på kvällen, som sagt, träning.
precis innan var jag typ "halvsugen" på det, men när jag väl var där så tyckte jag att det var skitkul. att träffa alla och att få röra mig. idag har jag dock lite träningsvärk i magen, men det är sånt man får stå ut med.
vill man bli fin så får man lida pin, som man säger.

idag ska jag jobba och efter det så blir det nog en dejt med alexander.
det ska bli gött att tjäna lite pengar.

nu ska jag gå till cafeterian och se om jag hittar något som liknar frukost. (glömde det idag igen, hm...)
ha det gött!
PUSS

OJ!
jag läste ett väldigt bra ordspråk precis.
medgång ger vänner, motgång prövar dem.
det är sant som tusan. sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback