21 Mars

igår sol-duschade jag för första gången i mitt liv.
det var en upplevelse.
haha!

på kvällen åkte jag hem till alexander i slätteberga.
vi åt mat och sen pallrade vi oss ut och gick en jättelång runda. han såg en älg som inte jag såg, vilket var lite tråkigt. när vi kom hem så frös vi, så vi slog igång en skräckfilm och drog på oss täcken. det var mys.

imorse var det drygt att stiga upp ur sängen. (som alltid)
första lektionen var med jenni och vi redovisade våra kultur- och stilhistoria-arbeten. det gick bra, förutom att jag inte hade pluggat någonting och förmodligen glömde säga massor av saker. men vad tusan..

ikväll är det slappekväll kombinerat med klippa-småbröder-kväll.
det ska bli skönt att bara vara.

nu väntar gympa och vi förväntas sätta ihop ett aerobicspass. (halvt om halvt)
jag är dock inte alls "aerobic-typen" utan jag är personen som hellre springer mig trött. det är roligt med musik-och-rörelse, men inte att behöva sätta ihop ett sånt schema själv. usch och fy. tacka vet jag fotboll!

nu ska jag gå och äta godis med mina klasskompisar.
elin väntar på mig, antagligen slumrandes, i soffan.
tack och hej!

min pojkvän är så sjuuuukt underbar.
finaste som finns.
gosegris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback