24 Mars

igår var det partaj hemma hos henke. det var lajbans. vi grillade, drack och umgicks. det är synd att vi inte har så mycket "hemmafester" nuförtiden, för det är sjukt kul. man känner alla och alla känner en. hur som helst så hade jag en jättetrevlig kväll och henkes rum har blivit jättefint!

sara, sara och linda hade varit och shoppat jättefina tröjor som de hade på sig.
karro och jag hade otroligt roligt tillsammans. vi ska åka hem till henne på måndag, för att hon fyller år på tisdag. vi pratade om en maaaaaaaaassa saker. woh, det var kul och fy, tusan vad jag skrattade!

vi åkte hem med sara vid halv två och somnade som stockar.
i morse vaknade jag tidigt och alexander sent, så jag gick ner och åt frukost med ewalena, lolle och alexanders mormor. pain riche med räksallad är det bästa som finns.

nu har jag precis varit hemma en liten runda.
lillebror ville bli klippt och jag skulle duscha.
ikväll är det kalas hemma hos alexander, för att han har fyllt nitton.
nu ska jag springa ner och hjälpa till!

herregud!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback