25 Mars

idag har det varit slappe hela dagen.
vi vaknade vid halv 11 (egentligen halv 10 eftersom vi har ställt fram klockan) och sen så har vi tillbringat hela dagen framför tv:n. jag har fått lukta på alexanders fötter massor av gånger och jag har kittlat honom under armarna. det har varit skönt att bara umgås. alexander är bäst!

nu har vi precis varit hemma hos mig en runda. jag klippte oskar och efter det så åt vi våfflor (och pizza). det är en jäkla tur att jag inte behöver tänka på vikten, för då hade jag varit megatjock nu. herregud..

imorgon ska vi hälsa på karolina för hon fyller 19 på tisdag!
där med basta.
punkt.

kundpass imorgonbitti.
det ska bli latjo för min klass är bra.

nu ska jag gå och lägga mig alexander som fridfullt ligger och tittar på tv.
tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback