26 Mars

jag har precis gjort färdigt mitt projekt med dockhuvudet på bilden.
det blev faktiskt jättebra. photoshop är gött.

imorse på kundpasset så färgade jag elin, som var mörkbrun och ville bli ljusbrun.
med lite slingor så fixade jag biffen. efter det klippte vi en page på henne. sjukt trevlig tjej. det var roligt!

ikväll ska jag och alexander hem till karro på fika och samtidigt ska vi säga grattis i förskott, då hon fyller år imorgon! det ska bli mys. vi får se om hon håller vad hon lovade i fredags (knappast troligt eftersom hon var måttligt mycket på lyset!), om hon kanske bakar ändå? vi får hoppas på det för jag är sötsugen.

jag måste ringa KN också.
han ska klippa sitt skägg hos mig imorgon.
haha!

min pojkvän är den snyggaste i hela världen!
ha det gött.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback