3 Mars

igår gick jag på es-konsert efter skolan. cissi sjöng, ebba sjöng och många andra sjöng. det var riktigt trevligt. efteråt så åkte jag bort till min storebror och färgade hans hår. sen bar det till willys med mamma och till slut körde vi hem. väl hemma så lagade vi tacos och efter det så bytte jag om och packade ihop saker som jag skulle ha med mig till alexander.

han och jag hade mys. vi tittade på den nya bondfilmen och hade jättetrevligt. jag vet att det är lite sent att inte ha sett den filmen förrän nu, men vi har haft annat att tänka på. eller något.. jag sov där inatt och imorse vaknade jag av puss på kinden och att dörren stängdes när alexander skulle upp och duscha. vi körde hem till mig vid 2, sen klippte jag alexander (det blev jättebra!) och nu har vi precis gjort vid oss för vårt kalas ikväll. mamma och cissi ska firas. det vankas god mat och dricka, haha!

jag längtar jättemycket till misfis 18-års fest!

jag träffade sara i torsdags och det var längesen.
vi hade så mycket att prata om och berätta för varandra.
det är tur att jag har henne, för hon vet precis vad hon ska säga för att jag ska bli glad : )

jag ska bli seriös med träningen igen!
det ska bli jättekul.
nu har jag börjat längta efter att spela fotboll igen och det känslan har jag velat känna hur länge som helst nu.
YES!

jag är glad, glad, glad.
för jag har världens bästa pojkvän, underbara vänner och ett sjukt bra liv!
fy, vad bra detta är!

anna persson kan gott komma hem med sig.
jag saknar henne ordentligt mycket och har jäkligt mycket att berätta för henne.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback