4 Mars

då var det återigen dags att sumera helgen som gått.

i fredagskväll så träffades jag och alexander för första gången sen i söndags, så vi hade bestämt att det bara skulle vara vi två och så skulle vi mysa. det gick precis enligt planerna. jag åkte till slätteberga, vi låg och pratade en stund, satte igång en film, myste och sen somnade vi båda som stockar. så går det när man sliter som ett djur i veckorna.

vi vaknade vid middag på lördagen. åt frukost med alexanders föräldrar och sen så åkte vi hem till mig. väl där hemma så klippte jag alexander, det första jag gjorde. det blev riktigt fint. kort, men ändå en frisyr. jag sparade lite längd i nacken, för jag tycker att han klär så otroligt bra i det. min lilla snutt! efter klippningen så duschade vi och gjorde oss i ordning för kvällen. mamma och cissi skulle fira att de hade fyllt år, så vi var bjudna på kalas. nina och göran var de enda utomstående gästerna, så det var väl kanske inte det största jippot men roligt hade vi. andré var kvällens underhållare och jag slog hakan i golvet. alla blev lite halvt knall och gjorde tillsammans kvällen riktigt rolig!

imorse vaknade vi tidigt, fast vi hade bestämt att sova till tio. icke sa nicke, så vi steg upp och åt frukost och sedan åkte jag ner för att jobba medans alexander stannade kvar hemma hos mig. jag fick reda på att chefen har höjt lönen ännu en gång (YES!) och så städade jag två stugor. snabbt och lätt. sen åkte jag hem igen och nu sitter jag i slätteberga, nyduschad och fin. ikväll är det återigen mys. vi ska se "hemligheten". som jag har längtat efter att få se den!

imorgon är det vanlig skoldag.
mina yngre bröder har studiedag och jag blev måttligt avundsjuk när jag hörde det. GAH!
nu ska jag dra mig.

jag älskar min pojkvän mest i hela världen!
han är den bästa och han är min!
au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback