6 Mars

idag är det tisdag.
det känns som att det kommer bli en bra dag.

igårkväll kom alexander hem till mig och tittade på "anna pihl". världens bästa program, enligt mig. det är jordnära i alla fall och inte som alla andra tramsprogram som går på tv just nu. one tree hill är dock snäppet bättre, haha! efter tv-titten så bestämde vi att vi skulle åka till slätteberga och spendera natten där. när vi väl kom dit så visade alexander mig vilka fälgar bestämt och vilka saker han ville ha till bilen. (jag älskar att se honom så otroligt fascinerad. som ett barn på julafton!) vid 11 gick vi och la oss. småfnittrade och skojade i typ en kvart, sen blev jag för trött och somnade. det var mys.

imorse vaknade jag tidigt och hade god tid på mig att göra mig färdig. (ovanligt!) så åkte jag med alexander till wendes och sen tog jag bussen därifrån. det börjar bli rutin. nu sitter jag i skolan och väntar på att svenskan ska börja. efter det är det matte och sen slutar jag. otroligt skön dag.

ikväll ska jag och mamma åka in och titta på cissis konsert. eller ja, gabbes konsert som cissi ska sjunga på. det ska bli roligt som tusan. efter det ska jag hem och sova, för imorgon ska vi spela in lucia-skivan! någonting som verkligen ska bli roligt.

på fredag är det cissis tjejkväll. det ska bli roligt att träffa sara ohlsson, linda, sandra och dom igen. otroligt längesen och det ska bli så woooooooooow. fy, vad jag längtar :)

nu tycker jag att mina klasskompisar kan dyka upp, det börjar bli lite tråkigt här.

jag älskar min fina, fina alexander.
det finns ingen bättre. du och jag, 29/4 -05.
wooooooooooooonderful.

pusspuss
i'm out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback