8 Mars

nu är det bannemej snart helg igen. veckorna går så fruktansvärt fort och tiden verkligen springer ifrån en. imorgon är det tre veckor sedan vi åkte ner till österrike. det känns som igår. ta mig tillbaka!

idag har varit en bra dag. jag har haft tre kunder på salongen och jag har blivit lika nöjd med klippningarna på alla tre. min första kund var ingrid och hon skulle bara klippa topparna. julia var åtta år och henne skulle vi klippa en sån häääääääääääär (drar-ut-armarna-jättelångt-ifrån-varandra-gest) bit. tredje och sista kunden hette kerstin och hon tycker att jag är en väldigt duktig elev! det känns gött!

ikväll är det slappe. jag åkte hem till macke och pontus när jag kom från praktiken. klippte dem och snackade en massa dynga, precis som vi brukar göra. kom precis hem därifrån : )

imorgon är det tjejkväll för att cissi har fyllt 19.
i don't know what to wear. hm....

JAG LÄNGTAR TILL LÖRDAG OCH MIAS FEST!
VI SKA HA FÖRFEST I BILEN, HAHA!

nu ska jag gå och ringa min pojkvän för jag saknar honom & efter det ska jag gå och lägga mig.
godnattsing!

Kommentarer
Postat av: malin

JAAA, vi ska ha fett mkt förfest i bilen ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback