11 Maj

igårmorse gjorde jag nationellt prov i matte-b.
det kändes faktiskt jäkligt bra. tjo!

efter provet praktiserade jag. det är inte varje dag man börjar klockan 12, men å andra sidan så började jag skriva prov klockan 8 igårmorse, så det var ju inte direkt någon sovmorgon som jag fick. det var väldigt lugnt igår, antagligen för att det var så dåligt väder. då blir man trött och tråkig. tur att mina arbetskamrater lättade upp stämningen : )

sara ohlsson gjorde mig sällskap på bussen, vilket var trevligt. det är så sjukt trist när man sitter där och inte kan somna (för att man varit igång hela dagen). det var gött att prata av sig lite. när jag kom hem så åt jag mat och sen bar det av upp till min älskling på tårtfika. han klarade sitt lastbilskörkort igår och det firade vi. han är så duktig, min plutt. sen gjorde jag honom sällskap inatt och det var mysigt!

jag började klockan 8 idag och slutade 11.
snacka om att man hade ångest för att man inte stanna hemma.
jag hade en kund som ville klippas (ingen utmaning, med andra ord.)
shit.

ikväll är det myskväll med alexander, för det bestämde han igår (?)
jag bangar inte. min älskling är inte bara snygg, han är smart också! : )

imorgon är det grillning, eurovision och lite party med philip och sara.
fler också, antar jag. men det är bara vi än så länge, ha!

nu ska jag gå, för detta är ganska tråkigt...
adjö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback