12 Maj

grattis på namnsdagen, charlotte.
jag visste inte det själv, så namnsdagar är nog inget viktigt.

igårkväll blev jag och alexander inbjudna på spelkväll hos fredrik, min käre barndomsvän. vi åkte dit vid 9, drack lite och spelade rappakalja. fredrik, sara, ch, jag och alexander. fredde p var där de första 20 minuterna och sedan åkte han hem. (vet inte varför?) men det gjorde han iaf. när rappakalja ballade ur, vilket det alltid gör, så började vi tjabba och sen pallrade vi oss hemåt vid 2-tiden.

det var måttligt jobbigt att stiga upp klockan 8 imorse. varför jag skulle upp så tidigt? brudklädsel på salongen + två tärnor och de behövde min hjälp. (sånt känns skönt ibland!) så jag åkte in där och hjälpte till, svarade i telefon räckte spolar och klämmor. vi var färdiga vid 1 och min buss gick inte förrän vid halv 3, så jag färgade hannas hår. vi har bestämt datum för min klipp&färg till avslutningen + studenten nu. det känns gött att kunna stryka det från "att göra-listan".

ikväll är det eurovision-night med sara och philip.
grillning, vin och the ark.
me like.

jag måste köpa min siestabiljett.
shit, det hade jag minsann glömt!

jag kan också nämna att jag har följt strömmen och skaffat bilddagbok. (tack hv2!)
samma namn som bloggen. (lottenordahl.bilddagboken.se)
se och njut.

nu ska jag gå och prata med min pojkvän.
vi måste planera kvällen!
TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback