14 Maj

idag har jag varit trött.
haha! jag borde nog sova mer..

igårkväll kollade jag och alexander på wallander och när den blev tråkigt så bytte vi kanal och såg ghostship istället. dock blev jag trött efter typ 20 minuter, så jag gick och lade mig. alexander såg hela, men jag kommer inte ihåg att han kom och lade sig. hm, jag var nog trött igår..

imorse var det en snabbis hem till alexander innan vi körde till skolan. han skulle sätta på sina däck eftersom de hade varit av över natten. han har målat sina bromsgrejer gula. inget som intresserade mig förrän jag såg resultatet. ganska snyggt, faktiskt. han är duktig, min pojke.

idag är det slappe, lite läxor och lite alexander. tror jag?
vi har inte pratat idag men det verkade på honom som att vi skulle träffas idag också.
vi får la se.

imorgon vet jag inte vad som händer. (nu.)
nästa tisdag vet jag dock!
i'm out.
tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback