15 Maj

idag är det tisdag, imorgon är det onsdag och sen är vi lediga i 4 dagar.
det känns ganska gött att jag har en lektion imorgon.

åter till idag..
jag vaknade klockan 7 när alexander gick upp. ha! han visade ingen respekt, den. ett hejdå och en blöt puss på kinden gjorde min dag. jag somnade om och vaknade klockan 8 istället, eller nja. jag snoozade till kvart över. sen bytte jag om och tog bussen till stan klockan 9. nu har jag svenska och slutar inte förrän klockan 12. sen ska jag gå på stan för att fixa alexanders studentpresent. sen ska jag åka hem.

isabell kommer hem till mig i eftermiddag. det ska bli mys.
längesen var det, men jag vet att det kommer kännas som det var igår.

imorgonbitti ska jag börja jobba klockan 8.
cissi berättade att polackerna hade använt all disk och satt den odiskad på köksbordet.
tack, mina vänner. sjukt glad blir jag!

min pojkvän är snygg!
tack&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback