2 Maj

tiden går fort som tusan. snart är det sommarlov med student, bad och massor av fest.
kroatien står också runt hörnet och väntar. det ska bli så mysigt, min älskling.

igår var det ledig dag. efterfest hos linda igårmorse med frukost. hamburgarbröd med skinka och ost är gott (om det har varit i micron i 40 sekunder.) det var mys att slappa på landön. först fick vi städa lite och sen gick vi en runda ner till havet (jag, sara, alexander och philip) och efter det så åkte vi hem till sara och tittade på scrubs. där stannade vi i några timmar och efter det så bar det hemåt. vi stannade på mjela för att äta flottmat. (är man bakfull så är man.) jag tog mos med korv, för mjelas mos är godare än godast.

efter det så åkte vi hem. alexander tvättade bilen och jag tittade på tv.
på kvällen tittade vi på film och sen åkte jag hem, för alexander skulle praktisera imorse och jag hatar att gå upp så (oerhört) tidigt.

idag hade vi lektion mellan 8.00 - 9.00 och efter det hade vi håltimme fram till klockan 15.
jag och erika åkte till hässleholm (christians lägenhet) och lagade makaroner och korv.
saknade mia.

NU ska jag hem till min snutt som jag älskar mest.
jag ska bara kasta i mig lite mat först.
TJOFLÖJT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback