21 Maj

idag var det julafton på frisörskolan.
alla fick gratis produkter och det var inte bara några stycken, utan massor.
det var kul och bra för plånboken.

igårkväll åkte jag hem till alexander efter att jag hade varit i önnestad och tittat på fotboll.
vi åt vitlöksbröd vid halv 11 och somnade sent.
det kände jag imorse.

skolan har varit sådär.
måndagar är sjukt jobbiga och särskilt när man har varit lediga längre än vanligt.
jag längtar till sommarlovet.

imorgon slutar jag klockan 12 och efter det ska jag gå till polishuset och förnya mitt pass.
solsemester i sommar med min älskling!

ikväll är det solning med mamma.
det ska bli skönt och avkopplande.

alexander är den bästa pojkvännen som finns.
alla saker som han sa igår var de finaste som jag hade hört.
jag är kär.

nu är jag hungrig.
tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback