25 Maj

lördagen, den 23 juni, 05.00 ska vi infinna oss på kastrup.
off we go.
kroatien, jag längtar.

idag har det varit en slappedag.
eltest imorse. lätt som en plätt fast jag inte gjorde rätt sist. jag är en hejare på att chansa.
efter det var det matte, men eftersom vi bara var två så fick vi endast reda på våra resultat på nationella provet. jag blir godkänd i betyget och är fullständigt nöjd med det. jag är verkligen inget mattesnille och är glad att jag inte fick IG.

efter skolan gick jag lite på stan med henke.
sen gick jag bort till mormor, klippte och rullade hennes hår och efter det så fikade vi på bakelser som jag köpte med mig. det var mysigt. vid tre-tiden så somnade vi i varsin stol och sen sov jag fram till mamma kom (17.00), så ja. jag kan väl erkänna att jag var lite trött. (men bara lite, ha!)

pizza till kvällsmat ikväll.
sen kom andré och hans föräldrar på lite fika, vilket var najs.
nu är jag hos min älskling och vi ska snart köra ner till deras stuga i yngsjö.
i'm out.
tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback