4 Maj

idag började min skoldag klockan 12 och slutade 13.
snacka om att det kändes onödigt att pallra sig till stan.

i väntan på halv 2-bussen så gick jag bort till partaj och hälsade på linda.
hann inte prata så länge, men det var trevligt ändå. hon är så söt.

nu har jag precis kommit hem. jag sprang inom biblioteket i på degebergaskolan för att hitta en bok om 20-talet. jag var där i en halvtimme och det enda jag fick med mig hem var en bok som jag själv hittade. det är service det.

nu ska jag plugga lite svenska och efter det ska jag äta mat.
jag ska äta massor, massor, massor. för jag är skithungrig.

ikväll blir det alexanderkväll för hela slanten. han ska få en överraskning av mig : ) <3
nu drar jag.
TJO!

myspace.com/sibelredzep
hon sjunger som en gudinna. (låten med christian sturesson är sjukt bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback