5 Maj

imorse steg jag upp klockan 6.
snacka om att jag var död.

igårkväll träffade jag alexander. vi var skittrötta båda två, så vi somnade vid halv 11. men det var roligt ändå. han är ju trots allt min pojkvän och det betyder ju att allting är roligt med honom. jag är kär!

det är öppet hus på wendes idag och det var anledningen till att jag & min älskling steg upp så tidigt. han skulle dit och så skjutsade han mig hem samtidigt. när jag kom hem så somnade jag och steg inte upp förrän 10. klockan 11 bar det av till stugbyn och lite jobb. det tog två timmar och efter det så körde jag hem, duschade och sen bar det av till kristianstad. vi handlade lite kläder till min lillebror (sjukt roligt!) och sen körde vi ut till mormor och hälsade på en liten stund. hon börjar bli lite piggare nu och det gör det så mycket lättare att hälsa på henne. i början var det ingen barnlek.

ikväll blir det en plugg-kväll. alexander ska ut med sin klass och jag har massor av läxor som ska göras, så det passade oss två perfekt. först blir det lite grillkväll med familjen och mina föräldrars bästa kompisar och sen så får jag nog pallra mig upp till mitt rum för att studera. oh, shit. det kommer bli som alltid. man pluggar i 5 minuter och sen pallar man inte mer, ha!

imorgon ska jag träffa alexander.
det ska bli roligt.
jag längtar.

jag har tagit en bild på min klänning som jag ska ha på avslutning & student.
den är fin, tycker jag.
annars hade jag inte mer att skriva.
trevlig helg, adjö.

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback