7 Maj

i lördags hade jag jättetrevligt. kristianstadsbesök på dagen, efter det lite pluggande och på kvällen så kom sara, sara och linda på middag. vi grillade och efter det så drack vi vin. pratade, pratade och pratade. de åkte hem vid 1, halv 2 och då gick jag och lade mig. somnade på direkten. shit, det måste varit en krävande dag.

igår så vaknade jag sent, började plugga nästan direkt och när jag var färdig (vid 4) så åkte jag hem till alexander. vi hade slappedag hela dagen. låg och tittade på tv, gick en runda, åt hela tiden. sånt som man gör när man är bakfull och trött. vi grillade också, förresten och det smakade lika bra som alltid.

imorse var det svårt att gå upp, måste jag erkänna. alexander envisades med att ha fönstret öppet inatt igen så jag blir inte friskare. förkylningen håller i sig. jag får nog börja stå på mig lite. dagen började med lektion i 10 minuter uppe på frisör och sen gick vi till milner, för att fortsätta på vårt grupparbete om 20-talet. det glaaaaaaada 20-talet, hm. ska jag vara ärlig så gör det inte mig speciellt glad, men vad tusan? jag är i alla fall färdig med min del. tjoho!

ikväll ska jag plugga igen. jag har så otroligt mycket läxor nu. usch, fy och blää.
det blir kanske en dejt med min snutt också? jag kan fortfarande inte hålla mig för skratt när jag tänker på att han pratade i sömnen inatt. "var är du min, älshkling?" och så kramade han mig hårt. det var mysigt.

tack och adjö, för min del.
nu ska jag skynda mig så att jag kan springa till matan sen. HUNGRIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback