8 Maj

idag fyller min kära pappa år.
congratulations!

jag var i skolan klockan 8 imorse och jag började inte förrän halv 11. det kändes lite trist, men jag måste erkänna att jag fick ganska så mycket gjort. nu har jag bara en samhällesuppgift kvar och sen är det förhoppningsvis slut där också. jag börjar bli trött på alla läxor nu. FY!

ikväll ska jag på konsert med mina föräldrar.
det ska bli lajbans.

jag tycker synd om min snutt som fick problem med ögat igårkväll.
jag får ringa och fråga hur det gick på sjukhuset sen.
hm.

imorgon blir det pluggdag för jag har nationellt prov på torsdag.
tjo!
JAG GLÖMDE SKRIVA ATT JAG SKA JOBBA PÅ FREDAG NÄSTA VECKA.
MIN HANDLEDARE GÖR MIG GLAD! :)

nu ska jag gå, för jag är hungrig.
tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback