11 November

idag fyller jag arton år.
idag fyller jag arton år.
idag fyller jag arton år.

dagen har än så länge varit väldigt lyckad. mamma kom in och sjöng för mig (och alexander hängde på) vid nio-tiden, fick lite paketer och sen gick vi ner och åt frukost. sen dess har vi bara legat på soffan och tittat på tv. det har varit mys.

jag fick en berlock till mitt armband och ett par guldiga tights av alexander (du och jag, erika!), en trippeltång och ett halsband av alexanders familj och av min egen familj fick jag en grön basker med en blomma på, ett par svarta tights, ett par örhängen och ett jättefint halsband! ha, jag är inte säker på att det var allt, men jag kommer iaf inte ihåg mer.

igårkväll var vi hos henke. det var trevligt och mysigt att träffa alla vännerna igen, för det hade minsann gått jättelång tid sen sist. kvällen avslutades lite hastigt, men tiden innan var jättebra.

hanna var den som var först att ringa!
och överlycklig var hon <3 sötis.

nu ska jag gå ner och ta något att dricka.
vi ska snart till alexanders farfar på middag.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback