12 November

oh yeah, i did it.
UPPSKRIVNINGEN ÄR GENOMFÖRD OCH KLAR!
fy tusan, vad skönt det känns.

åkte till vägverket imorse, nervös som en gris. tog ett roligt foto (som man själv fick ta?), skrev min namnteckning och sen var det dags att skriva. exakt 22 minuter tog det och jag hade 60 poäng. sjukt nöjd är jag! precis när jag kom ut och tänkte ringa till mina kära familjemedlemmar så visar det sig att min mobiltelefon är stendöd och är trasig. (och den funkade hur bra som helst innan jag stängde av den på morgonen.) ganska, lagom drygt. alla (inklusive min kära mamma) trodde att jag hade kuggat och inte vågade ringa och säga det. så var inte fallet dock, för jag klarade det och jag är GLAD!

väl i skolan så klippte jag två kunder på kundpasset.
anna-gret, som var en snäll dam och josefin (som går i ettan); klippte av sitt hår & det blev väldigt fint om jag får säga det själv. efter kundpasset var det mat (inget vidare) och efter maten var det dags att prova STUDENTMÖSSOR! nu är det nära, för tusan. studenten har alltid funnits så långt bort för mig, men nu är den faktiskt inom räckhåll. vad skönt allt ska bli!

efter skolan stack jag bort till körskolan med mitt resultat och efter det åkte jag till cissis lägenhet. jag hjälpte henne att riva ner tapeter. (mycket givande, mycket givande!) det var najs med en liten pratstund.

nu har jag precis kommit hem. imorgon ska det skrivas nationellt prov i svenska.b så jag och pappa var och handlade lite nödproviant innan. läsk och godis! (tur att man ej behöver tänka på vikten.) alexander-balexander ringde mig precis och sa bestämt att han visste att jag skulle klara det hela tiden. så söt, så söt. vi ska höras igen på torsdag när jag har fått reda på lite hemlig information.

nu kom min mamma hem, så jag ska attackera henne med ett stort leende.
tjarå!




Kommentarer
Postat av: Isabell

Jätte stort Grattis till uppskrivningen :)
Känns skönt nu va ?

2007-11-13 @ 11:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback