14 November

idag är det 3 månader tills det är alla hjärtans dag.
tiden rullar på som tusan.

igår skrev vi nationellt prov i svenska. hela klassen bunkrade upp med dricka och massa ätbart (för att det är en självklarhet.) tyckte faktiskt att det gick ganska bra. det känns som att om man gör sitt bästa på ett sådant oföreberett prov så räcker det, för vad tusan ska man göra mer?

efter skolan stack jag till stan och strosade där i en timme innan cissi slutade jobba. efter det så tog vi bussen tillsammans till hennes lägenhet. vi arbetade flitigt som tusan och fick ner all tapet som fanns i köket. det går framåt; sakta men säkert.

mamma hämtade mig vid lägenheten klockan 4, sen körde vi hem till degeberga för hon skulle får hjälp att sätta på sina vinterdäck. vid kom hem vid 5-tiden; då åt vi och sen bytte jag om för jag skulle ner och träna med degebergatjejerna. det gick faktiskt skitbra och jag  kände mig som hemma; vilket kanske inte är så konstigt då jag har spelat där nonstop från att jag var 5 år gammal tills jag fyllde 16.

ringde till balex igår också.
åh, vad vi ska träffas på fredag.

nu ska jag gå och ha lektion.
schlager är temat!
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback