15 November

and i need you like a heart needs a beat (but that's nothing new.)
favorit just nu: one republic / timbaland - apologize.

idag är jag trött som en gris. vaknade kvart över 6 imorse och det är förbannat tidigt för att vara mig. vad gör man inte för sin syster? min skoldag börjar klockan 9 och sen har vi lunch vid 12. efter lunchen har vi håltimme i nästan 3 timmar och då ska jag ha dejt med min körlärare, peter. det ska bli roligt och lite spännande idag, faktiskt.

efter skolan (jag slutar 16.45), så ska jag hem på momangen och träna fotboll klockan 7. endast fys ikväll och jag tycker det är sjukt kul; man blir också så skönt trött när man kommer hem och ska sova.

imorgon är det praktik hela dagen.
balex kommer även hem och jag har saknat honom jättejättejättemycket denna veckan.
ikväll ska vi höras av!

nu ska jag återgå till att vara social mot erika.
börjar känna mig lite dum nu, ha!
tja.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en bra dag!

Postat av: Anonym

Lite sen med den låten...

2007-11-16 @ 00:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback