16 November

jag började min fredag med att köra en körlektion med peter. vi hade ganska roligt faktiskt; körde lite rundor i stan, ut mot hammar, nosaby och parkerade på vägverket en liten runda. nu känns det som att man är på upploppet. mållinjen är inom räckhåll. fy, vad stolt jag ska vara när jag har mitt körkort i handen.
körkort, körkort, körkort.

efter körlektionen gick jag raka vägen till min praktikplats. har haft en ganska lugn dag; färgade karro, klippte jesper. har mest tramsat med hanna och de andra flickorna. min salong är bäst; allra bäst!

sällskapade med ralle johansson på bussen hem. vi hade en mycket trevlig pratstund, då vi inte setts på ett jäkla bra tag. alexander hämtade mig vid bussen, skjutsade mig hem så jag kunde byta om och nu sitter jag här vid hans dator med en mage som är proppmätt. ewalenas potatisgratäng är inte att leka med.

imorgon ska jag in och klippa mig (samtidigt färga hannas hår) klockan halv 10. efter det ska jag sticka ut till cissis och andrés lägenhet och hjälpa till. ska dra mig hemåt vid 3-tiden, så jag hinner klippa philip innan 20-årskalaset. puh, det känns som att det kommer bli en lite småstressig dag. sånt är livet, sånt är livet.

nu ska jag springa ner och pussa på min pojkvän, ha!
tja'rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback