18 November

igårkväll vankades det 20-årskalas för fredrik och hockan. ett väldigt trevligt party, måste jag säga. dj:n var sjukt bra som spelade massa gamla godingar hela kvällen. sara johansson körde, så vi åkte med henne hem vid 1-tiden. kom hem till ett hus fullt av konstiga människor varav en slog till alexander på truten när han skulle gå och lägga sig. ett väldigt osmart drag, måste jag säga. trams!

idag sov vi länge. gick upp vid middag och åt bamsegod frukost. vid middag värmde vi pizza som vi glatt smaskade i oss. varför är man alltid så hungrig när man är bakfull? och törstig? sjukt. nu har vi precis tittat på slutet av crocodile dundee och ätit schnitzel med pommes. smaskens!

alexander ska åka om en halvtimme.
jag hatar att helgen går så fort.

nu ska jag gå och samla ihop mina saker.
när jag kommer hem ska jag krypa ner i soffan med en kopp te.
det ska bli skönt.
hejrå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

kan ju va så att din kille stod o provocerade henna o kalla henne allt möjligt förnedrande. KAN JU VARA SÅ. jag menar, vem hade inte regerat? har man lite karaktär tar man inte sån skit, men de fattar nog inte en sån som du.

2007-11-22 @ 11:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback