19 November

gårdagen var mys.
alexander är den bästa som finns.


dagen har varit som alla andra måndagar. började med ett kundpass klockan 8 imorse. jag fick som uppgift att permanenta mariannes hår och rulla upp det efteråt. jag är väldigt stolt över mig själv, då permanent är ett ganska svårt moment med mycket starka vätskor. marianne blev också nöjd; jag fick en hejdå-kram!

nu har jag precis slutat. ska skriva lite i min projektloggbok och sen ska jag pallra mig ut till storasysters och andrés lägenhet. nu är det bara golvläggning kvar och det går ju kvickt! sjukt fint blir det och man är lite extra stolt när man själv hjälp till. (för första gången i mitt liv har jag målat en hel köksinredning!)

ikväll är det luciatajm. har saknat det lite, särskilt i förra veckan. först såg jag det som ett problem att jag glömt mina noter, men inte nu längre. det slog mig att jag borde kunna låtarna innan och utan; särskilt eftersom jag sjöng dem förra året också. "strålande helgonfé" satt som ett smäck i lördags. (och jag & sara var långt ifrån nyktra.)

nu ska jag återgå till att vara lite effektiv, för att sedan kunna gå och slappa med syster.
käka lite med amanda senare ikväll.
ser fram emot min körlektionsdejt med peter imorgon.
jag är på gång!

tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback