20 November

pengar, pengar, pengar.
alltid välkommet.


idag har skolan gått undan som vanligt. hade körlektionsdejt med peter klockan tjugo i åtta, imorse. det borde vara olagligt! trött som ett djur var jag och valde därför att fnittra hela tiden. min körlärare är sjukt fräck! efter körlektionen pallrade jag mig till skolan, hade projektarbetsmöte med per och latjade lite med amanda & berina. hade engelska som första lektion. erika och jag skrev vårt lilla radioprat på en halvtimme och sen var lektionen plötsligt slut. nästa gång ska vi börja prata i mikrofonerna iaf! ha! efter middag hade vi långhårsuppsättningsprov med annalena. världens bästa lärare, men ack så svårt det är att göra en snygg uppsättning med fantasifull stil om man gör den under tidspress. tjo! nästa vecka ska det bli ännu bättre än det jag åstadkom idag.

efter skolan stack jag och mamma bort till farfar en runda.
hängde upp finfina gardiner och efter det så körde vi lite enkelriktade gator.
alltid bra att öveliöva på.

nu har jag precis kommit hem från fotbollen.
är så skönt trött nu, så det ska bli gött att krypa ner i bingen.

imorgon är det gospel och det har vi inte haft på typ 3 veckor.
kanske ska bläddra lite i papperna och se om man kommer ihåg allt?

storasyster och mamma ska överraska mig på lördag.
en väldigt planerad dag verkar det vara.
ouh! jag älskar överraskningar.

jag tycker att jag hör en telefon ringa... balex, balex, balex!
oj, vad det är kärlek. min prins!
i'm out, hejrå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

allså du e så töntig så man vill bara spy!!!! o du, dina guligatajt är äckligt fula.

2007-11-21 @ 12:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback