26 November

den 23 november tog jag, charlotte nordahl, KÖRKORT!
snacka om att livet är bra mycket lättare nu när man kan ta sig vart man vill (när man vill).
sjuuuuuuuukt gött & fan vad bra jag är.

helgen har varit lajbans. sjukt mycket festande, men ändå lajbans. i fredags körde jag, praktiserade sedan hela dagen och efter stängningsdags så körde jag, sara och sara hem till degeberga för att byta om. förfestade hos ch med alla pojkarna och vid 10-tiden bar det av till stan. vi intog hässle med stora steg och hade skitkul; träffade niklas-piklas som för övrigt är en väldigt rolig typ! frimus blev det andra och sista stället vi gick till, för sedan var kvällen slut och vi drog oss hemåt. kvällens roligaste var när alexander skulle kasta ut stoffes pasta ur bilen och allt slutade med att han var helt täckt av pasta.

i lördags var det dags för cissis och mammas överraskning (födelsedagspresent!). vi åkte till malmö, strosade runt i affärerna och hade allmänt roligt hela dagen. på kvällen åt vi på jensens och efter det så pallrade vi oss bort till slagthuset för att se peter jöback. sjukt bra kille och så otroligt skön! ja, det var det allra bästa på riktigt länge. otrolig röst och otroligt personlighet. sjukt kul när han skämtade om sin sexuella läggning! som sagt, en sjukt skön människa.

idag har det varit skola. började dagen med ett kundpass och på eftermiddagen åkte vi ner till malmö för att se Macbeth framförd av en engelsk teatergrupp. okej, att pjäsen var lite tråkig men jag ser absolut inte det som en anledning till att folk ska bete sig som idioter. skådespelarna fick till och med säga till människorna som satt på första raden. man skäms nästan fast man inte gjort något själv.

nu ska jag kolla lite lucialåtar på internet, då jag ska coatcha milners luciatåg imorgon.
de behöver lite back-up, enligt mia och erika.
tja'rå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback