28 November

trött och sliten är bara förnamnet.
förkyld och ont i halsen är en bonus.

imorse hade vi hårmodeller. gjorde en liten tabbe, men dock inte med modellens hår. nej, frisyren blev assnygg och karin är helnöjd. träffade henne senast för 5 minuter sedan. efter modellerna började vi mixa och trixa till vår julshow. att stå och dansa inför hela klassen på vår lilla scen i salongen var lajbans. det kommer bli hur bra som helst. amanda & nisse borde bli mixare på heltid.

nu sitter jag på mammas kontor. väntar på lillebror så vi kan åka hem; har lite bråttom då jag ska jobba. efter arbetet ska jag in till stan igen för att sjunga gospel, men först är det fikamys hos storasyster. har en del att diskutera med henne, så det passar alldeles utmärkt. mycket funderingar som för tillfället gör mig förbannad.

på lördag är det födelsedagspartaj för mig!
ska bli sjukt kul. mamma ska göra maten idag och igår handlade vi dricka och tillbehör.
ouh, det ska bli så himla roligt.

saknaden av min balex är stor.
när han ligger inne en helg så känns det som att han är borta i en evighet.
ett litet telefonsamtal ikväll ska bli mys.
ha det fint, tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback