29 November

just nu har jag världens största håltimme.
fast jag och erika tog en trip till max för att käka, så har vi en timme kvar.
sova en stund i frisörsoffan? ohyeah.

idag är det torsdag! veckan springer iväg. igår var det gospelövning (som det inte varit på skitlänge!) och det var jätteroligt. mycket, mycket bra låtar och de var lätta att lära sig. om man saknat något presterar man bättre? jag tror det. körde och hämtade min käre far på tågstationen när klockan närmade sig åtta och sen bar det av hemåt. ett glas vin med mamma, tv och till slut sängen.

imorse började inte skolan förrän 9, men jag och skolans luciagrupp valde att ha övning 8.10. känns bra att vara lite ledare, för jag tycker lucia är så sjukt kul och låtarna är urmysiga. jag trivs med att kompa folk som sjunger lucia- och jullåtar. loves it.

nu har jag och erika precis kommit tillbaka. träffade matilda (eller som karl-petter säger; matääälda) på mackedonkan när vi skulle avsluta vår lilla biltur med en glass. henne träffar jag ikväll igen, då vi har luciaövning. vårt luciatåg kommer bli sjukt bra även i år. i can feel it!

nu är det dags att avrunda.
om 40 minuter börjar företagsekonomin och skoldagen slutar klockan 5.
TRÖTT? JA!
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback