3 November

8.

igår jobbade jag hela dagen. klippte alexanders kusins barn, åt spaghetti & köttfärssås och latjade med sara ohlsson på lunchen. härlig dag! efter jobbet åkte jag med sara johansson hem från stan, hoppade av hemma och möttes av pizza-os i dörröppningen. fint det! åt, duschade och efter det åkte jag hem till min efterlängtade balex.

vi stack bort till sara och fredrik vid 9-tiden och tittade på film; 1408. mycket, mycket skum film. både jag och sara tyckte illa om den, då den inte alls var konkret. man fick inte reda på ett dugg. lite läskig, men faktiskt inte så bra som jag trodde. sorry, håfström.

idag ska jag klippa min kära mormor, då vi ska ha kalas för henne imorgon.
det ska bli livat.

tjadå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback