4 November

idag är det 7 dagar kvar.
tiden springer iväg.

igårkväll hade jag och alex slappe-mys-kväll. jag måste säga att vi lyckades. körde in till stan och handlade julmust på maxi (alexander skulle tvunget ha det!) och sen körde vi till burger king och åt mat. träffade cissi, sara och linda där. efter det körde vi hem och tittade på film. jag valde, men somnade efter halva. vaknade till lite smått av att alexander hade problem med att få av mina strumpbyxor, stackarn. gulligt av honom att inte låta mig sova med kläderna på iaf :)

idag är det kalas på schemat.vi ska fira mormor hemma hos oss, och så ska vi fira faster, mig, christian och christoffer också.det ska bli roligt att träffa alla igen; farbror göran från stockholm har jag inte sett på evigheter. vi lär ses när jag och cissi ska till melodifestivalen till våren iaf! det ska bli najs.drottninggatan, here we come.

nu ska jag bort och attackera min pojkvän med pussar.
hoppas han vaknar; det börjar bli tråkigt att sitta här nu.
tja!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha att attackera sin pojkvän med pussar har jag med försökt väcka min med. Dock har jag inte lyckats få upp honom för det... hm.. har du nåt annat knep? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback