5 November

6.

idag är det sjukdag för min del. jag antar att det började igår, för jag kände mig inte riktigt bra då heller. jag var trött och blek när vi låg och tittade på film igårkväll, så alexander fick ta hand om mig och det gör han så bra så. vaknade med feber imorse så jag fick ringa och sjukanmäla mig och nu har jag precis vaknat. ska äta frukost snart tänkte jag.

det är tur att min sjukdom inte sitter på stämbanden, eftersom det är luciaövning ikväll och det är strängt förbjudet att inte närvara. så jag får pallra mig dit. frida brukar ha gott te, dock. så det ska nog bli mys iaf.

kalaset igår var jättetrevligt.
mormor hade roligt och det är det viktigaste för min del.
lilla mormor.

usch, det var jobbigt att alexander åkte igår igen.
jag saknar honom så förbaskat redan.
jag får trösta mig med att jag fyller år nästa gång han kommer hem :)

nu ska jag gå och äta!
tja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

amen tööööönt.

2007-11-05 @ 13:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback