6 November

5.

idag har det varit bästisdag med erika.
det har varit underbart.

åkte till skolan med mamma & pappa imorse. bussen till lund gick klockan 8 från skolan och vi var framme vid 9. det första vi gjorde var att gå på en allmän information om att läsa på lunds universitet osv. inget intressant för oss, enligt min åsikt. efter det så var det meningen att vi skulle gå på en valfri föreläsning, men det sket vi i för vi tyckte det verkade tråkigt. det blev shopping istället, för fulla muggar. erika och jag åt kebab, gick på stan och avslutade med en fika på espresso house. det var mys!

jag följde med erika hem och hann sitta ner och titta på tv i en halvtimme. sen kom ewalena och hämtade mig, då hon hade varit i malmö på jobb. nu väntar jag på mat och sen ska vi på julkortskurs. sjukt roligt ska det bli. funderar på när vi kommer hem; då jag lovat stefan att komma ner till träningen och säga hej inför säsongen. det ska bli roligt att komma tillbaka!

imorgon är det slappedag med per. jag hoppas på föning, men är inte helt hundra på vad vi ska göra.
efter det ska jag sitta på körskolan på eftermiddagen och efter det ska jag plugga svenska.
nationella provet, here i come.

nu ska jag gå ner och prata strunt med svärmor och svärfar.
saknar alexander fruktansvärt nu när jag sitter på hans rum helt ensam.
jag får sniffa lite på hans parfym och trösta mig med att det snart är fredag.

ha det najs!
tjolahopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback