8 November

igår fyllde min lillebror år.
grattis, grattis.

efter skolan igår så gick jag till körskolan efter skolan. hade ett litet snack med peter, satt vid datorn och chillade. efter det gick jag bort till salongen och åt choklad med hanna & cia. mina flickor! vid 5-tiden stack jag & cissi bort till hennes & andrés lägenhet och målade innuti köksskåpen. ont i armarna fick man! men tusan, vad mycket snyggare det blev.

efter måleriet skjutsade andré in oss till resecentrum (för det var kallt!) och så tog vi bussen hem, mötte upp mamma nere vid blomsterhandeln för hon hade varit på kurs där. gudmor nina också :)

när jag kom hem så såg jag "step up"; min favoritfilm för tillfället.
channing tatum är sjukt snygg. (dock är alexander mycket, mycket snyggare. ha!)
somnade som en stock vid 12-tiden och kände inte riktigt för att gå upp i morse, måste jag säga.

idag är det körskola som gäller igen, då vi har en fet håltimme.
ikväll ska jag färga håret och imorgon är det praktik!
TJA.

Kommentarer
Postat av: Lia

grattis i efterskott :D

Postat av: lotte

haha, va? :) jag fyller år på söndag. men tack iaf!

2007-11-09 @ 21:08:23
URL: http://lottenordahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback