10 Oktober

jag och sandra hade myskväll igår. åt kebab, tittade på tv och somnade tidigt. pratade verkligen om allting! sjukt gött att kunna byta lite åsikter med någon som tycker som jag gör. imorse blev jag väckt klockan 7 (av sandra, som skulle börja jobba klockan 7.) och sen traskade jag till bussen vid halv 8.

ikväll ska jag och cissi köra runt med inbjudningar och tackkort. jag tog en megalång promenad igår efter skolan. tänkte att jag skulle vara en gullegris och gå bort till mats för att ge hans inbjudan personligen. han var dock inte hemma, så jag gick dit i onödan (egentligen). skönt med en liten promenix dock.

idag har vi varit nere på yllan och lämnat dockor.
imorgon blir det slappedag.

jag funderar på att boka in en dejt med alexander på fredag.
bio och en matbit kanske?
hade suttit fint med lite mys när jag saknat honom så mycket i veckan.

nu ska jag dra.
salongen ska få besök och sen ska jag åka med mamma hem!
TJARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback