11 Oktober

idag har det varit gymnasiemässa för fulla muggar. det finns trevliga kunder som vill klippa sig om man har tid, och så finns det idioter som ska klippa sig på direkten (för att det är gratis!) hur snåla får man vara? "det är vi mot dig, bruden." jo, eller hur? skitungar. anna-lena är den bästa läraren, by the way. sjukt gullig!

ewalena hämtade mig vid bussen, så åkte vi hem till dem så jag kunde hitta ett fint kort på alexander som jag kunde scrappa till lite. jag gjorde två urfina layouter som jag är helnöjd med. alexander ska få den ena imorgon <3

nu sitter jag bara här.
försöker ladda ner lite musik till mitt kalas, men jag tror att jag är alldeles för trött.
huvudet är tungt.

pratade med alexander precis. han är så söt!
a - "nej, men vi kan åka till amandas kalas."
l - "vill du det då?"
a - "jadå! du är ju där, sötnos."

min pojkvän är den bästa i hela världen.

nu ska jag gå och lägga mig.
imorgon ska jag permanenta alexanders mormor klockan 10 och då måste man vara pigg :)
ha det fint! hejdå.

dagens favorit:
jet - look what you've done

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback