14 Oktober

ikväll åker balex igen.
jag hatar att tiden går så fruktansvärt fort!

igårkväll var vi på bio. jag fick boka biljetterna och valde att inte säga något om vilken film vi skulle se förrän i sista sekunden. snacka om att alexander var frustrerad, haha! vi såg "resident evil - extinction", mest för att alexander ville se den, men ska jag vara helt ärlig så var det inte dålig som jag hade trott. knappt dålig alls, faktiskt. lite otäcka scener då och då, bara.

kom hem, kopplade in dvd:n och tittade på grind, samtidigt som vi åt upp vårt godis från bion.
MYS!

nu, har vi precis vaknat och ätit frukost.
jag tror att vi ska titta på den nya beck nu, om jag inte hörde helt tokigt?
jo, nu kommer balex.
ha det fint!
tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback