15 Oktober

27.

skoldagen har sprungit ifrån mig, som tusan. det kändes endast som att jag kom dit och gick. hade jenni hela dagen, vilket var najs. rullade upp mias hår på spolar (tant-mia är hennes nya smeknamn!) invigningen ska bli rolig, faktiskt. med tanke på att vi ska fika så får vi det ju hyfsat slappt, ha!

efter skolan gick jag och cissi på es-konsert.
duktiga musikelever.
på onsdag är det gospel med lotta!

har körlektion imorgonbitti vid halv 8. (vilket borde vara olagligt!)
ser fram emot att köra motorväg med peter, fast jag gjort det typ, 1000 gånger förut.

håller på med musiken till mitt kalas.
sjukt mycket låtar behöver man för att det inte ska bli enformigt.
har en mapp här hemma och en på alexanders dator, som tur är.

dagens favorit:
sarek - om du tvekar. (sjukt fin text.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback